Πληροφορίες για την άσκηση Ναυτικού Επαγγελματος

Home Forums Ζωή στη Νορβηγία Εύρεση Εργασίας Πληροφορίες για την άσκηση Ναυτικού Επαγγελματος

This topic contains 10 replies, has 7 voices, and was last updated by  Georgios – Pavlos 3 years ago.

Viewing 11 posts - 1 through 11 (of 11 total)
  • Author

kostas-stella
    Participant

Καταρχήν να ευχηθώ καλή χρονιά σε όλους με υγεία ευτυχία και ευημερία

Έγινα μέλος στο site σας από την στιγμή που αρχίσαμε να σκεφτόμαστε σοβαρά με την οικογένεια μου να δοκιμάσουμε την ζωή σε μια άλλη, περισσότερα υποσχόμενη χώρα από την Ελλάδα, ως εκ τούτου θα ήθελα να πληροφορηθώ σχετικά με την άσκηση του ναυτικού επαγγέλματος στην χώρα σας, μιας και αυτό είναι το επάγγελμα μου.

Είμαι Α’ Μηχανικός (Chief Engineer) σε ποντοπόρα δεξαμενόπλοια και θα ήθελα να μάθω τι ενέργειες-προετοιμασίες (πέραν της εκμάθησης της γλώσσας) χρειάζονται να γίνουν από Ελλάδα για κάποιον που θέλει να ασκήσει αυτό το επάγγελμα και αποσκοπεί και στην αλλαγή της υπηκοότητας για αυτόν και τα μέλη της οικογένειας του (4μελης με δυο παιδιά).

Διάβασα σε άλλα topics στο site σας για άλλα επαγγέλματα του τι χρειάζεται περίπου αλλά λόγο του ότι το επάγγελμα μου είναι λιγάκι ιδιόμορφο αναρωτιέμαι αν χρειάζεται κάτι επιπλέον η κάτι δεν χρειάζεται καθόλου.

Επίσης αν υπάρχει κάποιο μέλος που ασχολείται με το επάγγελμα ή κάτι ανάλογο και μπορεί να δώσει πληροφορίες σχετικά με το επάγγελμα και γενικότερα για την ζωή ,την αγορά εργασίας ,την φορολογία ,το κόστος ζωής , κ.τ.λ. θα το εκτιμούσα ιδιαίτερα.

Ευχαριστώ εκ των προτέρων, Κώστας.

Καλός ήρθες στο φορούμ Κώστα .