Μεταναστευση οικογενειακώς Νο2

Home Forums About Norway Μεταναστευση οικογενειακώς Νο2

This topic contains 0 replies, has 1 voice, and was last updated by Profile photo of Konstantinos S. Konstantinos S. 3 weeks, 6 days ago.

Viewing 1 post (of 1 total)
  • Author
    Profile photo of Konstantinos S.
    Konstantinos S.
    Participant

Καλησπέρα! Ονομάζομαι Κωνσταντίνος, είμαι 40 χρονών και είμαι ηλεκτρολόγος μηχανικός. Έχω εργασιακή εμπειρία ανω των 12 ετών στην κατασκευή αλλά ως ελεύθερος επαγγελματίας δυστυχώς σκέφτομαι πολύ σοβαρά πλέον την μετακίνηση μου οικογενειακώς (με την γυναίκα μου και την κόρη μου 5 χρονών). Έχω ξεκινήσει μαθήματα γλώσσας στην Ελλάδα εδώ και 1,5 χρόνο, ήδη έχω πάρει το πρώτο πτυχίο TRINN 1 από το Νορβηγικό ινστιτούτο στην Αθήνα και συνεχίζω τα μαθήματα κανονικά για το δευτερο πτυχιο…Έχω κάνει όλες τις απαιτούμενες ενέργειες από Ελλάδα (έχω μεταφράσει πτυχίο, άδεια , έχω πάρει αναγνώριση από NOKUT,έχουμε βγάλει όλοι διαβατήριο, έχω μεταφράσει πιστοποιητικά γάμου, γέννησης της κόρης μου, κτλ….) και ξεκινώντας πριν περίπου δυο μήνες να στέλνω βιογραφικά, έχω βρεί δύο δουλειές απλά περιμένω άλλη μια αναγνώριση από το DSB που έχω κάνει (υπουργείο προστασίας του πολίτη, αν δεν κάνω λάθος…) για κάτι καλύτερο, εργασιακά. Όλα μέχρι εδώ οκ και είμαι έτοιμος σχετικά σύντομα, να κάνω το βήμα και να φύγω πρώτα εγώ και βλέπουμε… Αυτό που όμως που έμαθα, διάβασα και είδα τις τελευταίες μέρες χωρίς να έχω ιδέα πιο πρίν, είναι το τι γίνεται γενικότερα σε όλη την χώρα με τα παιδιά και το CPS/Barnevernet, ειδικά για τις περιπτώσεις των προσφύγων-οικονομικών μεταναστών…Δεν πιστεύω στα μάτια μου με όλα αυτά που έχω διαβάσει…. Σας παρακαλώ, μπορεί κάποιος με παιδιά εκεί να μου δώσει κάποιες πληροφορίες ή κάποια ενημέρωση με το τι πραγματικά συμβαίνει γιατι αυτά που είδα και διάβασα είναι…. Υπάρχει πράγματι τόση μεγάλη διαφθορά σε αυτόν τον οργανισμό όπου πολλές φορές με μεγάλη ευκολία, απροειδοποίητα και χωρίς ουσιαστικό λόγο σου παίρνουν το παιδί? Δεν μπο